رئیس جمهور فرانسه باید از مسلمانان جهان عذرخواهی کند

حجت الاسلام شهسواری گفت: مسلمان باید جنایت دشمنان در اهانت به پیامبر (ص) را که به بهانه واهی آزادی بیان رخ داده با هر شیوه نوینی محکوم کنند و این محکومیت هم باید به نوعی باشد که مکرون را وادار به عذرخواهی از جامعه اسلامی و مسلمانان کند.

حجت الاسلام «غلامحسین شهسواری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در هفته وحدت قرار داریم و پیامبر گرامی اسلام مظهر وحدت و انسجام در بین همه مسلمانان هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد این بودیم که دشمنان اسلام به سرکردگی فرانسه و رئیس جمهور عوام فریب این کشور مکرون مکار، نقشه های شیطانی را بر علیه پیامبر گرامی اسلامی عملی کردند.

 

وی عنوان کرد: این قضییه می تواند نشأت گرفته از این موضوع باشد که خود آنها متوجه شدند اسلام در حال گسترش در تمامی جهان است و به ویژه در کشورهای اروپایی، آمار مسلمانان روز به روز در حال افزایش بوده و دامنه اسلام رو به گسترش است.

 

حجت الاسلام شهسواری اعلام کرد: این اقدام اخیر دشمنان و شیطنت آنها برای این است که عالمیان را نسبت به اسلام و مسلمین و مظهر یکپارچگی و وحدت، حضرت محمد (ص) بدبین کنند و روند رو به گسترش اسلام را کاهش دهند ولی مطمئن باشند اینها به هدف شوم شان نخواهند رسید.

 

وی تأکید کرد: در واقع اینگونه اقدامات مانند خاک پاشیدن روی خورشید است که با این کار هیچ اتفاقی برای خورشید رخ نمی دهد و نور این خورشید چهره نورانی رسول الله و اسلام است و ان شاالله شاهد باشیم یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با فرج شان اسلام را در سراسر جهان بگسترانند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به وظیفه مسلمانان در برابر اقدام دشمنان در اهانت به رسول گرامی اسلام اظهار کرد: نخستین و مهمترین کار مسلمانان در برابر چنین اقدماتی این است که هوشیاری خود را حفظ کرده و بصیرت خود را افزایش دهند که مبادا این اقدامات موجب تفرقه افکنی بین آنها شود و مسلمانان باید وحدت و انسجام خود را افزایش دهند و مراقب توطئه های دشمنان باشند.

 

وی تصریح کرد: کار دیگری که باید صورت گیرد محکومیت چنین اقداماتی است که شاهد هستیم از سوی مسلمانان در حال انجام است و مسلمان باید این جنایت را که به بهانه واهی آزادی بیان رخ داده با هر شیوه نوینی محکوم کنند و این محکومیت هم باید به نوعی باشد که مکرون را وادار به عذرخواهی از جامعه اسلامی و مسلمانان کند.

 

حجت الاسلام شهسواری خاطر نشان کرد: کشور ایران ام القرای جهان اسلام است بنابراین تکلیف و وظیفه اش به دلیل اینکه مرکز شیعیان عالم بوده بیش از سایر مسلمانان است، ملت عزیز ایران اسلامی مانند گذشته باید با حفظ وحدت، انسجام و هوشیاری و با استفاده از شیوه های نوین این توطئه های شوم دشمنان را به هر طریقی محکوم کنند.

 

وی یادآور شد: در استان قزوین بنا داریم در روز 13 آبان که برابر با سالروز  ولادت پیامبر گرامی اسلام است در محکومیت اقدام اخیر دشمنان، تجمع محدودی را با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم.

کد خبر 988397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha