۵۰ بسته تحصیلی در هفته وحدت بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود

حسینی با بیان اینکه ۵۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند طی هفته وحدت توزیع می شود، گفت: طی این هفته در راستای اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» از یک خانواده شهید اهل سنت روستای تخته جان درمیان تجلیل خواهیم کرد.

«سید احمد حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: برنامه های متنوعی در کانون فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان در زمینه تقویت وحدت و همدلی بین اهل تسنن و تشیع منطقه در نظر گرفته بودیم اما به خاطر قرمز شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا لغو کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان بیان کرد: در راستای بزرگداشت هفته وحدت تصمیم گرفتیم تا یک نشست کوتاهی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور علمای تشیع و تسنن برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به راه اندازی کاروان شادی «بهار مهربانی» گفت: این جشن را با همکاری بنیاد علوی در روز 17 ربیع الاول برگزار خواهیم کرد و اجرای سرود و تجلیل از افرادی که اسامی محمد و احمد و مصطفی را دارند در دستور کار داریم و به هر یک از این افراد کارت هدیه 300هزار تومانی اهدا خواهیم کرد.

 

حسینی با بیان اینکه طی هفته وحدت 50 بسته تحصیلی با اعتباری بالغ بر هفت میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود، ادامه داد: به دنبال این هستیم تا در جشن روز 17 ربیع الاول حدود 60 بسته غذایی نیز بین نیازمندان روستای تخته جان درمیان توزیع کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان به اجرای طرح سه شنبه های تکریم اشاره کرد و گفت: یک خانواده شهید اهل سنت در روستای تخته جان درمیان ساکن هستند و از این خانواده شهید در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم طی هفته وحدت بازدید و تجلیل خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 988430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha