ایجاد تشویش و برهم زدن وحدت در کشور از مهمترین توطئه دشمنان انقلاب است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در جلسه صمیمی با بچه های مسجد نبی رحمت اهل تسنن عنبران گفت: ایجاد تشویش و برهم زدن وحدت در کشور از مهمترین توطئه های محوری دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (9 آبان ماه) در جلسه صمیمی با بچه های مسجد نبی رحمت اهل تسنن عنبران به مناسبت هفته وحدت گفت: ایجاد تشویش و برهم زدن وحدت در کشور از مهمترین توطئه های محوری دشمنان انقلاب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان از ابزارهای همچون شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین اقوام و فرق اسلامی در کشور استفاده می کنند و تاکنون تبعات این چنین حرکت های مذبوحانه در برخی از مسائل دیده ایم.

 

وی اعلام داشت: رسانه های غربی نیز تلاش می کنند تا زمینه تفرقه بین مسلمانان را افزایش دهند و تاکنون از این بی نظم و اختلاف بهره برداری های سیاسی مختلفی را به نفع خود کسب کرده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تفرقه و اختلاف یک مسئله داخلی کشور نیست بلکه این معضل جهان اسلام را تهدید می کند زیرا کشورهای استکبار جهانی اصلی ترین بازیگران این اختلاف افکنی هستند زیرا اتحاد جهان اسلام زمینه ساز حرکت های بزرگی می تواند باشد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: اعضا و فعالان کانون های مساجد باید تلاش کنند تا زمینه وحدت و اتحاد در سطح محلات فراهم شود و از بیان هرگونه مطالب تفرقه افکنانه خودداری کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ایجاد زمینه وحدت از مهمترین رسالت های پیامبر مکرم اسلام (ص) بود که امروز نیز جهان اسلام به ویژه مردم کشور به آن نیاز دارند و این کلمه باید محور برنامه های فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 988494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha