نیازمند مشارکت بیشتر مردم در پیشگیری از کرونا هستیم

کلانتری با بیان اینکه مشارکت مردم در پیشگیری از بیماری کرونا موثرترین راه است، گفت: مردم می‌توانند در کنترل این بیماری بیش از هر نهاد و سازمان دیگری کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۰ آبان) در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا تخصیص داده شد و امیدوارم که نیازهای استان به لحاظ امکانات و تجهیزات برطرف شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که قرار است در صدا و سیمای پیرامون بیماری کرونا صحبت کنند، باید هماهنگ با ستاد ملی کرونا باشند و باید حرف‌ها محکم، علمی، مستدل و واحد بزنند.

 

کلانتری ادامه داد: عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ضعف‌هایی است که در محل صنوف مختلف و مراکز خدماتی دیده می‌شود.

 

وی یادآور شد: باید ساز و کارهایی برای برگزاری مراسم‌های جشن عروسی و تدفین فوت شدگان داشته باشیم و طبق یک برنامه مدون این مراسم ها برگزار شوند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معنا ندارد وقتی که همه مسئولان ارشد کشور و استان درگیر مقابله با بیماری کرونا هستند، برخی در نهایت بی توجهی به برگزاری جشن عروسی با تجمع حداکثری داشته باشد.

 

کلانتری گفت: باید جریمه‌های سنگین برای کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در نظر گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در پیشگیری از بیماری کرونا موثرترین راه است، گفت: مردم می‌توانند در کنترل این بیماری بیش از هر نهاد و سازمان دیگری کمک کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هماهنگی لازم برای حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج جهت مقابله با بیماری کرونا انجام گرفته و همه پایگاه‌های مقاومت استان به پایگاه سلامت تبدیل می‌شود.

کد خبر 988507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha