راه اندازی ۲۰۹ پایگاه  آمران سلامت در استان لرستان

رضایی از راه اندازی ۲۰۹ پایگاه آمران سلامت در استان خبرداد و گفت: تاکنون بیش از ۴۱ هزارنفر از توصیه های بهداشتی این طرح بهره مند شده اند.

« صارم رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به راه اندازی 209 پایگاه آمران سلامت در استان، اظهار داشت: در پایگاه های آمران سلامت آموزش های عمومی در راستای مقابله با بحران کرونا ارائه می شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان بیان کرد: اطلاع رسانی، تذکر لسانی و افزایش شاخص رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط عموم مردم از رویکرد های این طرح است.

 

وی با اشاره به اهدای بسته های بهداشتی به مردم، گفت: تاکنون  بیش از ۴ هزار و475 عدد ماسک و بالغ بر 45 لیتر مواد ضدعفونی کننده در این طرح به صورت رایگان در بین مردم و افراد بدون ماسم توزیع شده است.

 

رضایی با شاره به اینکه تاکنون پنج روز از راه اندازی پایگاه های آمران سلامت گذشته است، گفت: تاکنون۴۱ هزار و ۷۵۵ نفر در راستای اجرایی توصیه های رعایت پروتکلهای بهداشتی افزایش آگاهی از نحوه صحیح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت بیشتر موازین بهداشتی توسط اعضای جوانان و داوطلبان مستقر در پایگاه های آمران سلامت، مورد بهره وری قرار گرفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات مدافعان سلامت هلال احمر استان متشکل از ۵۲۹ نفر عضو فعال و ۱۷۷ نفر از تیم های فعال در حال خدمت بی وقفه به شهروندان و عابرین سطح شهر می باشند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اینکه مبنای کار پایگاه های آمران سلامت منبطق بر افزایش مشارکت های اجتماعی است، اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا، بالغ بر ۲۵ میلیون ریال کمکهای مردمی از سوی مردم شریف لرستان جمع آوری شده است و امیدواریم به یاری تک تک این عزیزان شاهد بازگشت فاکتور سلامت به جامعه باشیم.

کد خبر 988544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha