برگزاری رویداد بزرگ بین المللی «سفیران انقلاب اسلامی» در استان فارس در دهه استکبارستیزی

سینا پور گفت: رویداد بزرگ بین المللی «سفیران انقلاب اسلامی» در استان فارس از ۱۰ تا ۱۵ آبان و همزمان با دهه استکبارستیزی به صورت مجازی با حضور اساتید مطرح ملی و بین المللی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احسان سینا پور»، امروز (شنبه 10 آبان) در یک نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین رویداد بین المللی «سفیران انقلاب اسلامی» گفت: این رویداد با همت بسیج دانشجویی فارس در استان فارس برگزار می شود.

مدیر گفتمان سازی و مطالبه گری ناحیه بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: این رویداد برای نخستین بار برای فعالان و هسته های دانشجویی حوزه بین الملل برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ستاد بزرگداشت دهه استکبارستیزی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز با همکاری هسته بین الملل بسیج دانشجویی فارس اقدام به برگزاری نخستین رویداد بین المللی «سفیران انقلاب اسلامی» کرده است.

سینا پور با اعلام زمان برگزاری رویداد بزرگ بین المللی «سفیران انقلاب اسلامی» در استان فارس گفت: رویداد از 10 تا 15 آبان و همزمان با دهه استکبارستیزی به صورت مجازی با حضور اساتید مطرح ملی و بین المللی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سرفصل های این رویداد نیز شامل آشنایی با جریانات ضد استکباری منطقه و‌ جهان، آمریکا شناسی، ، دورنمایی از وضعیت کشورهایی نظیر لبنان، سوریه، یمن، نیجریه، هند و ... است.

کد خبر 988553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha