فرهنگ بسیجی، فرهنگ استقلال خواهی، آزادی و استکبارستیزی است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: بسیج یک فرهنگ غنی و بزرگ است که هدف آن استقلال خواهی، آزادی و استکبارستیزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «اسماعیل بایبوردی» در گردهمایی دانش‌آموزان بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی  گفت: احساس امنیت مردم در جامعه یکی از شاخصه های توسعه پایدار است و نقش بسیج در ایجاد فضای آرام جامعه تاثیرگذار و حیاتی است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: بسیجیان و نیروهای مسلح خار چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند و بسیج، جنبشی مردمی و برخاسته از آرمان های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت مسلمان ایران است.

 

بایبوردی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی فرهنگ استقلال خواهی، آزادی و استکبارستیزی است و این جنبش برخاسته از دل مردم در سرنوشت سازترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی ظرفیت تحسین برانگیز و عظیم خود را نشان داده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بسیج را پشتیبان و یاران مهربان، مردمی و مقتدر کشورخواند و افزود: بسیج همگام با سایر نیروهای مسلح با حضور در بزنگاه ‌های حساس و حیاتی و حوادثی نظیر سیل، کرونا و زلزله امنیت پایدار را برای شهروندان زمینه‌سازی می‌کنند.

 

بایبوردی با اشاره به تقدیم ۲۱۰ شهید دانش‌آموز شهرستان آران و بیدگل در دوران انقلاب و دفاع مقدس، بر گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و بزرگداشت روز ۱۳ آبان ماه تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور و طلایه داران توسعه پایدار شهرستان آران و بیدگل در تمامی صحنه ها با روحیه اعتماد به نفس بالا و خودباوری در اعتلای نام ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

 

در این مراسم که به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، سرهنگ فخرل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، ضمن گرامیداشت این ایام و لزوم پاسداشت خون شهدای دانش آموز که در راه دفاع از آرمان های انقلاب و این مرز و بوم جانفشانی کردند به بیان خاطراتی از رشادت های دانش آموزان رزمنده در جریان تجاوزات دشمن بعثی به این منطقه پرداخت.

 

در پایان این مراسم هم از بسیجیان فعال در حوزه دانش آموزی با اهدا جوایزی تقدیر شد.

 

 

کد خبر 988560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha