اهانت به رسول الله بخشی از پازل عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل  است

حجت الاسلام‌نازلی گفت: با اشاره به اهانت های اخیر به ساحت پیامبر اکرم یکی از اهداف این توطئه ها را آزمودن ملت های مسلمان و ایجاد بی غیرتی در حکام کشورهای عربی که تحت تأثیر رابطه شوم صهیونیستی-صعودی است؛ عنوان کرد.

محمدصادق نازلی به مناسبت هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به ترکیب جمعیتی شهرستان ریگان متشکل از شیعه و سنی گفت: هر ساله برنامه های متعددی در هفته وحدت اجرا می شد و امسال نیز برنامه هایی پیش بینی شد که متأسفانه تحت تأثیر شرایط کرونایی قرار گرفت.

 

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان افزود: با این وجود اما نشست های محدودی را با ائمه جمعه شیعه و روحانیون اهل سنت هماهنگ کردیم که مباحث مهمی در آن به بحث گذاشته می شود و رزمایش مواسات و اطعام نیازمندان شیعه و سنی را هم پیش بینی کردیم.

 

 

وی با اشاره به اهانت های اخیر به ساحت پیامبر اکرم یکی از اهداف این توطئه ها را آزمودن ملت های مسلمان و ایجاد بی غیرتی در حکام کشورهای عربی که تحت تأثیر رابطه شوم صهیونیستی-صعودی است؛ عنوان و بیان کرد: عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و تأثیر آن بر مسائل وحدت باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا این جسارت ها ذیل همین موضوع است.

 

 

نازلی تصریح کرد: به نظر بنده توهین و جسارت به پیامبر اکرم آن هم در ایام نزدیک به میلاد ایشان دسیسه ای اسراییلی است و عادی سازی روابط عربی-صهیونیستی یک سناریو و پازلی برای این است تا مسلمین نسبت به ناموس خود بی تفاوت باشند.

 

وی رسول اکرم را ناموس مسلمین خواند و اظهار کرد: اگر جامعه اسلامی نسبت به ناموس خود خنثی باشد آن وقت مسائل بعدی از جمله قدس و معامله قرن و... خود بخود کم اهمیت می شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی ریگان خاطرنشان کرد: مکرون نیز در پازل عادی سازی روابط اسراییل و کشورهای عربی بازی می کند.

 

 

وی ادامه داد: اما به لطف خدا در شهرستانی مثل ریگان همبستگی کاملی بین شیعه و سنی است و در مسائل مختلف چون ید واحده و اهل سنت هم معتقد به نظام هستند و به قوانین نظام جمهوری اسلامی احترام می گذارند و در دلسوزی آنان برای نظام اسلامی هیچ تفاوتی با شیعیان وجود ندارد.

 

 

کد خبر 988569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha