اهانت به پیامبر گرامی اسلام، اهانت به ارزش های والای انسانی و اخلاقی است

حجت الاسلام صالحی با محکوم کردن اهانت به صاحت پیامبرگرامی اسلام، گفت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام، اهانت به ارزش های والای انسانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «پرویز صالحی» امروز(10 آبان) در مراسم اعلام انزجار و محکومیت دشمنان قرآن و پیامبر اسلام (ص) در زمین چمن ورزشگاه شهید ارکیای سلسله،  با محکوم کردن توهین سیاستمداران غربی به پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام نشان دهنده هراس دنیای استکبار از ترویج فرهنگ ناب اسلام است.

 

امام جمعه موقت الشتر خاطرنشان کرد: اهانت به پیامبر اسلام (ص) توهین به همه ارزش های والای انسانی و اخلاقی و اهانت به تمامی انبیا و انسان‌های پاک است.

 

وی با اشاره به اینکه همه انبیای الهی در نزد مسلمانان محترم هستند، افزود:  کلمه دین در هیچ جای قرآن به صورت جمع بیان نشده است و تمامی پیامبران مردم را به سوی یک شاهراه و هدف مقدس هدایت کرده‌اند.

 

 

حجت الاسلام صالحی با اشاره به هراس مستکبران از ترویج دین اسلام، گفت: دانشمندان غربی طی سال‌های اخیر به این نتیجه رسیده‌اند که اسلام کاملترین دین و اندیشه‌ای است که برای اعتلای مادی و معنوی انسان با روح و سرشت آدمی سازگار است که این امر موجب ترس حکام این کشورها شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اسلام آنچنان محکم است که هر انسان آزاده‌ای آن را می‌پذیرد بنابراین ترفندهای مختلف غربی‌ها برای توهین به مسلمانان و اسلام ستیزی، بیانگر پوچ و توخالی بودن عقاید آنها است.

 

امام جمعه موقت الشتر با محکوم کردم توطئه های دشمنان در اهانت به پیامبر گرامی اسلام، اظهار کرد:‌ سیاستمداران غربی بدانند که مسلمانان جهان متحد با هم علیه کفر جهانی خواهند ایستاد و پیام حیات‌بخش پیامبر اسلام (ص) را در دنیا منتشر خواهند کرد.

 

کد خبر 988580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha