بیش از ۶۵ درصد از مردم گنبدکاووس از ماسک استفاده می کنند

کریمی گف: ۶۵ تا ۷۰ درصد مردم از شهرستان گنبدکاووس از ماسک استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» عصر امروز (شنبه 10 آبان) در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: همه مکلف هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و اقدامات پیشگیرانه را مد نظر برنامه های خود قرار دهند.

 

 فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: با استفاده از ظرفیت پویش ها و سمن ها در حوزه پیشگیری از کرونا اقدام شده است و از برخی از ظرفیت ها مثل ماشین هایی که مجهز به بلندگو بود برای هشدار در خصوص کرونا به کارگیری شده است.

 

کریمی تاکید کرد: برآورد شبکه بهداشت گنبدکاووس این است که 65 تا 70 درصد مردم از  شهرستان گنبدکاووس از ماسک استفاده می کنند و بخش قابل توجه از رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل  اعلام هشدار بود.

 

وی افزود: دو بار بازدید هدفمند از میزان رعایت پروتکل ها در سطح دستگاه های اجرایی شهرستان گنبدکاووس انجام شده است و در بار نخست این نظارت 85 درصد و بار دوم نزدیک به 95 درصد دستگاه های اجرایی گنبدکاووس پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند..

 

فرماندار گنبدکاووس افزود: در جلسه گذشته تلاش کردیم که تالارهای شهرستان بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند که متاسفانه هنوز بازخورد خوبی از این موضوع نگرفتیم.

 

کریمی بیان کرد: درخواست داریم در این ایام در حوزه فرهنگ سازی صدا و سیما و رسانه ها همکاری بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 988586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha