استفاده از ماسک به عنوان یک معروف در جامعه ترویج شود/ آموزش مقابله با کرونا با محوریت مساجد

​حسینی گفت: استفاده از ماسک به عنوان یک معروف در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدموسی حسینی » عصر امروز (شنبه 10 آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: میزان رعایت پروتکل ها ماسک به عنوان یک اقدام اساسی در جلوگیری از ویروس موثر است و به عنوان یک معروف باید در جامعه ترویج شود.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان  ادامه داد: تنها 60 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند و در حوزه فرهنگ سازی باید اقدامات بیشتری اتفاق بیفتد.

 

حسینی بیان کرد: آموزش محله محور باید برای پیشگیری از کرونا اتفاق بیفتد و هرچه اطلاع رسانی کنیم کم است و باید آنقدر به این مهم اهتمام داشته باشیم که ملکه ذهن مردم شود.

 

وی افزود: آموزش محله محوری با محوریت مساجد می تواند بسیار موثر باشد و بحث دفاع زیستی را در مساجد پیگیری می کنیم و اطلاعات پایگاه بسیج اتفاقات خوبی در روستاها اتفاق افتاده است.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: آموزش های پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرها نیز مورد تاکید است و باید با محوریت مساجد اتفاق بیفتد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: اگر عملیات روانی در فضای مجازی برای استفاده از ماسک نداشته باشیم باز باید شاهد گزارش های عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی باشیم.

 

وی گفت: مدیر دستگاه باید متولی ایمنی کارکنان و دستگاه های اجرایی باشد.

کد خبر 988596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha