رویکرد شهرداری رشت توجه به مناطق کم برخوردار است

احمدی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها برای توسعه و آبادانی شهر به کمک شهرداری بیایند گفت: رویکرد شهرداری رشت توجه به مناطقی است که در گذشته کمتر به آنها توجه شده است،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدمحمد احمدی» امروز(شنبه، ۱۰ آبان) در دیدار با حجت‌الاسلام «ستار علیزاده» مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از تشکیل ستاد بازسازی و توسعه آستان خواهر امام استقبال کرد و گفت: شهرداری آمادگی همکاری در حوزه توسعه و بازسازی حرم خواهر امام را دارد.


شهردار جدید رشت ادامه داد: اگر بازسازی و توسعه آستان خواهر امام ساختارمند شود در آینده امور با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.


احمدی یادآور شد: در جلسه هیئت امنا، شهردار منطقه و کارشناسان شهرداری هم دعوت شوند تا طرح توسعه حرم با طرح تفضیلی شهر تطابق شود.


وی به ظرفیت بازآفرینی شهر توسط شهرداری اشاره و اذعان کرد: شهر رشت از این نظر جای کار بسیاری دارد و زمینه ها و ظرفیت های داخلی برای اجرای طرح های بازآفرینی از هم اکنون باید در دستگاه ها ایجاد شود.


شهردار رشت گفت: در بودجه نویسی سال ۱۴۰۰ این اصرار از طرف اوقاف وجود داشته باشد و در جلسه با استاندار به عنوان رییس شورای برنامه ریزی مطرح شود تا سازمان برنامه و بودجه مکلف به اختصاص ردیف بودجه برای طرح توسعه حرم خواهر امام مطابق با طرح تفضیلی شهر رشت شود.


احمدی اعلام کرد: همه دستگاه ها برای توسعه و آبادانی شهر به کمک شهرداری بیایند.


شهردار رشت با بیان اینکه رویکرد شهرداری رشت توجه به مناطقی است که در گذشته کمتر به آنها توجه شده است، گفت: حرکت جهادی برای خدمت رسانی به مردم باید به صورت مستمر تا رفع همه مشکلات وجود داشته باشد.

 

گفتنی است، در پایان این نشست که جمعی از مدیران اوقاف گیلان، «فاطمه شیرزاد» عضو شورای شهر رشت و هیئت امنای خواهر امام رشت نیز حضور داشتند حکم خادم افتخاری بقاع متبرکه شهرستان رشت به ویژه بقعه خواهر امام به مهندس احمدی، شهردار رشت اعطا شد.

کد خبر 988597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha