بهره گیری از ظرفیت روابط خواهرخواندگی گرگان با گوانگجو در حوزه بهداشت و درمان

دادبود گفت: شهرداری گرگان با روابط بین المللی با شهر گوانگجو چین این آمادگی را دارد که از این ظرفیت در حوزه های بهداشت و درمان پزشکی استان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» عصر امروز (شنبه 10 آبان) در دویست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: مقابله و درمان بیماران کرونا بار سنگینی به کادر درمانی وارد کرده است.

 

شهردار گرگان ادامه داد: برای پیشبرد اهداف کادر درمانی در مدیریت بحران استان اعلام آمادگی می کنیم و هر آنچه در توان شهرداری  باشد در خدمت همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد بود.

 

دادبود بیان کرد: برای پارک ها و تفرجگاه ها محدودیت هایی اعمال شده است که آن را اجرایی خواهیم کرد و در حوزه شهری نیز ضدعفونی معابر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی به ساخت بیمارستان طالقانی گرگان اشاره کرد و افزود: برای بیمارستان آیت الله طالقانی گرگان آن چیزی که مهم است این است که بتوانیم تغییر کاربری زمین این بیمارستان را دریافت کنیم.

 

شهردار گرگان افزود: پیش بینی ما این است که با استفاده از ظرفیت ارزش عرصه، بیمارستان جدید را بسازیم و دانشگاه علوم پزشکی استان با قرارگاه خاتم در این خصوص رایزنی داشت.

 

دادبود گفت: امیدواریم ساخت این بیمارستان هر چه زودتر آغاز شود و همکاران ما در شورای اسلامی شهر به ساخت این بیمارستان با مصوبات خود کمک خواهند کرد.

 

وی بیان کرد: شهرداری گرگان با روابط بین المللی با شهر گوانگجو چین این آمادگی را دارد که از این ظرفیت برای حوزه های بهداشت و درمان پزشکی استان استفاده کند.

کد خبر 988613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha