زنگ استکبارستیزی در بندر آستارا نواخته شد

زنگ استكبار ستيزی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استكبار اجهانی و روز دانش آموز، در شهرستان آستارا نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(شنبه، ۱۰ آبان) در آیین استکبارستیزی در مدرسه غیرانتفاعی سروش، اظهارکرد: استکبار در همه زمان ها و دروان ها برای تمام دنیا برنامه دارد تا منافع خود را تامین و به اهدافش برسد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه با درایت حکیمانه مقام معظم رهبری نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است، افزود: باید به هوش باشیم تا اسیر توطئه های دشمنان نشویم.

 

وی تحریم های اقتصادی را از توطئه های دشمنان دانست و تصریح کرد: ۱۳ آبان یک روز نمادین است و هر روز ما روز مبارزه با استکبار است چرا که استکبار از دشمنی با ملت ما دست نمی کشد.

 

صابر خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی رمز غلبه بر توطئه های دشمنان و حل مشکلات است.

 

فرماندار بندر آستارا توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد و گفت: دشمنان در مقابل منطق اسلام کم آورده اند.

 

*دانش آموزان در همه حال مدافع ارزش های انقلاب هستند

«سید سجاد موسوی» نیز در این مراسم اظهارکرد: تبعيد امام (ره) به تركيه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، كشتار دانش ‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخير لانه جاسوسی آمريكا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ سه رويداد مهم اين روز است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا افزود: ماهيت هر سه رخداد، مبارزه با استكبار جهانی و عوامل سرسپرده آن است و اين روز به عنوان روز ملی مبارزه با استكبار نامگذاری شده است.

 

وی با بیان اینکه ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب شده است، تصریح کرد: دانش آموزان در همه حال مدافع کیان کشور و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

 

موسوی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان برگزار نمی شود،خاطرنشان کرد: تجمع تشکل های دانش آموزی همزمان با یوم الله ۱۳ آبان ساعت ۱۰ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل چهار راه مصلی برگزار می شود.

کد خبر 988614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha