افزایش تعداد نیروی متخصص در جامعه باعث کاهش صدمات جانی می شود

صیادی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر و امداد و نجات تعامل بسیار خوبی با شهرداری مشهد دارد، گفت:به طور کلی هر چه نیروی متخصص در سطح جامعه بیشتر و فراگیر تر باشد، احتمال صدمات جانی کمتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «غلامرضا صیادی» امروز(۱۰ آبان) در مراسم افتتاحیه خانه های دوام ثامن و ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: کلان شهر مشهد یکی از نقاطی است که دارای بافت فرسوده زیادی است به همین دلیل باید در زمان عادی و پیش از حادثه، بسیاری از مدیریت ها انجام شود که خوشبختانه با نیروهای خوش فکر، همراهی داوطلبین و نیروهای محلی این کار به درستی انجام شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: خوشبختانه امروز با اجرای مانور و افتتاح خانه دوام ثامن در منطقه پنج، شاهد عملیاتی کردن برنامه های بحران مدار در شهر بودیم و امیدواریم هیچ زمان حادثه ای رخ ندهد اما ایجاد آمادگی برای مواجه با حوادث و بحران ها بسیار کارساز خواهد بود.

 

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر و امداد و نجات تعامل بسیار خوبی با شهرداری مشهد دارند و قرار است در آینده نزدیک خانه هلال نیز ایجاد شود تا نیروهای دوام ثامن و هلال احمر در کنار یکدیگر به مردم خدمت رسانی کنند.

 

صیادی خاطرنشان کرد: به طور کلی هر چه نیروی متخصص در سطح جامعه بیشتر و فراگیر تر باشد، احتمال صدمات جانی کمتر خواهد بود.

کد خبر 988619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha