سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع می شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج از توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان همزمان با آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه خبر داد.

«عین الله حاتمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، با  اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار رزمایش مواسات و همدلی، گفت: مرحله سوم این رزمایش از امروز (10 آبان) همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

 

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج افزود: در مرحله سوم رزمایش مواسات، سه هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلون تومان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع می شود.

 

 

وی اضافه کرد: همچنین در این مرحله از رزمایش ۷۵۰ بسته لوازم التحریر  به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان نیز بین دانش آموزان نیازمند و محروم خراسان شمالی توزیع خواهد شد.

 

 

حاتمی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند شناسایی و مورد هدف است، اظهار کرد: این دانش آموزان توسط واحدهای دانش آموزی و انجمن اولیاء مدارس شناسایی شده اند.

 

 

وی همچنین از توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر با ارزش هر بسته ۱۴۰ هزار تومان در بین دانش آموزان نیازمند استان با مشارکت کمیته امداد و سپاه خبر داد.

 

 

کد خبر 988685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha