پخش برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص)

سهرابی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (شنبه 10 آبان) با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) به خبرنگاران گفت: برنامه های ترکیبی زنده «نارنجستان» ساعت ۹ تا ۱۱ و «پسین دلگشا» با لهجه شیرین شیرازی و بسیار شاد همراه با نمایش طنز ساعت ۱۹ تا ۲۰ از رادیو فارس پخش می شود و همچنین پخش ترانه های شاد، پیامک، گزارش های  مردمی و ارتباط با کارشناسان مذهبی از مهم ترین برنامه های صدا مرکز فارس است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: برنامه های روح مومنانه، گنج نامه و ماهتاب، دریای مهر، مولود وحی، آیینه آفتاب و رسول مهربانی وی اضافه کرد: ویژه برنامه طنز و ترانه به پخش سرود و ترانه های شاد و مناسبتی و پخش آهنگ های درخواستی مردم می پردازد و لحظات دلنشینی را در شب میلاد حضرت محمد (ص) برای شنوندگان رادیو فارس فراهم می کند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در سیمای مرکز فارس در هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت (ص) عنوان کرد: در برنامه «صبح پارسی» که به مدت ۶۰ دقیقه از سیمای مرکز فارس پخش می شود با حضور کارشناسان مجرب مذهبی و پخش گزارش و سرود به موضوع میلاد پیامبر رحمت صلوات الله علیه وآله و هفته وحدت می پردازد.

سهرابی ادامه داد: ویژه برنامه شبانه «فصل همدلی» به منظور گرامیداشت هفته وحدت هر شب به طور زنده از سیمای مرکز فارس ساعت ۲۱و ۱۰ دقیقه پخش می شود که این برنامه با دعوت از مهمانان اهل تسنن و فرهیختگان و هنرمندان فارس و کارشناسان مذهبی و پخش آیتم های متنوع دقایق مطلوبی را برای بینندگان خود رقم می زند.

وی اضافه کرد: پخش برنامه زنده «کاشانه مهر» به مدت ۷۰ دقیقه ساعت ۱۰ صبح ویژه خانواده ها با موضوع میلاد نبی اکرم (ص) بخش های متنوع، برنامه زنده «نگاه روز» ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی، مستند «برادران» ویژه اهل سنت فارس و موشن گرافیک میلاد نبی اکرم صلوات الله علیه و آله، سرود و ترانه های شاد مذهبی از دیگر برنامه های سیمای فارس در هفته وحدت است.

سهرابی اعلام کرد: طنز خودمونی، نسیم فارس دوربین مخفی، چهل تیکه، به وقت ترانه، این چند دقیقه و پخش فیلم سینمایی محمد رسول الله ساخته «مجید مجیدی» به مدت سه ساعت در شب میلاد حضرت محمد (ص) از دیگر برنامه های سیمای مرکز فارس در هفته وحدت و شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص) است.

وی از تولید و انتشار ۲۰ پوستر با موضوعات سیره نبوی و اخلاق عملی پیامبر اکرم (ص) به زبان های فارسی،عربی، انگلیسی و ... خبر داد و گفت: طراحی و تولید بنر هفته وحدت در وب سایت فارس، بازتولید و انتشار مستند گزارشی «برادران» ویژه اهل سنت فارس، تولید و انتشار موشن استوری در صفحات اجتماعی و راه اندازی  پویش  «#ما_ امت_ محمدیم» از برنامه های این معاونت صدا و سیمای مرکز فارس در هفته وحدت است.

کد خبر 988699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha