اصناف متخلف پلمپ می‌شوند/ رفت‌وآمدهای خانوادگی در شب ممنوع

ترحمی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد با اشاره به اینکه رفت‌وآمدهای خانوادگی در شب ممنوع است، گفت: اصنافی که طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا عمل نکنند، پلمپ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد ترحمی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد در نشست خبری با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی ستاد استانی کرونا در استان، گفت: کنترل رفت‌وآمدهای خانوادگی و کاهش تردد و همچنین جلوگیری از ازدحام و اجتماع مهمترین مباحث در این نشست‌ها است.

معاون امنیتی سیاسی استاندار یزد جمع‌های خانوادگی را کانون ابتلا و انتقال ویروس کرونا اعلام کرد و افزود: اینکه امروزه تصمیمات متعددی اتخاذ می‌شود به این خاطر است که هنوز در خصوص رفتار این ویروس به یک جمع‌بندی مشخصی نرسیده است.

وی در خصوص آخرین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، اضافه کرد: طبق آخرین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز کلیه اصناف تنها تا ساعت 16:30 دقیقه عصر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازخواهند بود و نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌ها تا ساعت 23 فعالیت می‌کنند.

ترحمی اظهار داشت: اگر اصناف بعد از ساعت 16:30 دقیقه فعالیت کنند، با توجه به تخلفی که انجام داده‌اند پلمپ خواهند شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد با بیان اینکه رفت‌وآمدهای خانوادگی در شب ممنوع است افزود: پلیس راهور و هم دوربین‌ها تخلفات را ثبت خواهند کرد و اینکه اگر یک خودرو در شب ترددهای زیادی داشته باشد جریمه می‌شود.

معاون امنیتی سیاسی استاندار یزد در خصوص برگزاری مراسمات و تجمعات در مساجد، گفت: برگزاری مراسمات در امکان مسقف و غیرمسقف ممنوع و اوقاف و امور خیریه و اداره کل تبلیغات اسلامی بر آن نظارت خواهند داشت.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد با اشاره به اینکه اتوبوس‌های حمل‌ونقل شهری تنها تا ساعت 16:30 دقیقه فعالیت دارند اظهار داشت: لازم به ذکر است که ممنوعیت تردد به مناطق ییلاقی و تفرجگاه‌های استان تمدیدشده و فرمانداران موظف به نظارت بر این مسئله شده‌اند.

کد خبر 988700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha