مسابقه کتابخوانی «سیمای پیامبر(ص) در آینه نهج البلاغه» برگزار می شود

فروتنی با بیان اینکه به مناسبت هفته وحدت مسابقه کتابخوانی «سیمای پیامبر(ص) در آینه نهج البلاغه» برگزار می شود، گفت: علاقه مندان در تمامی رده های سنی از ۱۳ تا ۲۶ آبان ماه می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

«محمدحسین فروتنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند برای بزرگداشت هفته وحدت برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد و طی هفته وحدت برنامه شعرخوانی را با همکاری فرهنگسرای خانواده بیرجند برگزار می کند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند با بیان اینکه در روز 17 ربیع الاول جشن کوتاهی را برگزار می کنیم، افزود: طی برگزاری این جشن از هشت نفر از افرادی که نامشان محمد، احمد و مصطفی است تجلیل خواهیم کرد و به هر یک از آن ها کتابی تحت عنوان «اهل بیتی ها» در خصوص بحث خانه و خانواده اهدا می کنیم.

 

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «سیمای پیامبر(ص) در آینه نهج البلاغه» گفت: افراد علاقه مند در تمامی رده های سنی از 13 تا 26 آبان می توانند در این مسابقه شرکت کنند و این مسابقه را در راستای بزرگداشت هفته وحدت برگزار می کنیم تا علاقه مندان با سیره و اخلاق پیامبر گرامی اسلام(ص) بیش از گذشته آشنا شوند.

 

 

فروتنی در خصوص برگزاری #من محمد(ص) را دوست دارم در کانون فرهنگی و هنری بیت العباس(ع) بیرجند بیان کرد: در این راستا علاقه مندان می توانند کیک تولدی با عنوان این هشتک تهیه و عکس آن را به این آدرس در فضای مجازی به آدرس  @ketabkhanekhanevade ارسال کنند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بیت العباس(علیه السلام) بیرجند به برنامه های بزرگداشت 13 آبان اشاره کرد و افزود: در این روز از پنج دانش آموز فعال در کانون فرهنگی و هنری بیت العباس (علیه السلام) بیرجند در حاشیه جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) تجلیل خواهیم کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه 200 بروشور با عنوان «چرا این سخنان آقا شنیده نمی شود» 12 آبان بین اعضای کانون پخش می کنیم، ادامه داد: این بروشورها مجموعه ای از سخنان امام خامنه ای در مورد تعامل با اهل سنت و شامل سخنانی است که شاید آن را نشنیده باشیم و فهم برای برخی افراد مشکل است و همان طور که فهم سیره اهل بیت در برخورد با دیگر مسلمانان مشکل بود و سخنانی که توجه نکردن به آن خسارت های بزرگی به جهان اسلام زده است و هر مسجدی باید یک بار آن را مطالعه کند.

کد خبر 988713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha