جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در رشته خوشنویسی برگزار می شود

حجت الاسلام مجیدی از برگزاری هفتمین جشنواره کشوری وقف چشمه همیشه جاری در رشته خوشنویسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «مصطفی مجیدی» در آیین رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در رشته خوشنویسی که امروز (یکشنبه ۱۱ آبان) در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، بیان کرد: در آستانه ولادت رسول گرامی اسلام و در هفته وحدت قرار داریم که این ایام را تبریک می گوییم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: اقدام بی شرمانه رئیس جمهور فرانسه را در حمایت از اهانت به رسول گرامی اسلام را محکوم می کنیم.

 

وی با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره وقف در رشته خوشنویسی عنوان کرد: یکی از نشانه های شناسایی حرکت والای انسانی، خط است، خط سابقه طولانی در طول تاریخ دارد و هویت ملت ها و اقوام را نشان می دهد.

 

حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: در واقع خط از جهت ماندگار بودن و تمدن ساز بودن مانند وقف است و ما در این جشنواره می خواهیم این ۲ مقوله مهم را با هم ادغام کنیم تا موجب ماندگاری هر ۲ مورد شود.

 

گفتنی است در این نشست اعضای انجمن خوشنویسان استان هم بر اهمیت اطلاع رسانی در برگزاری این جشنواره در  ۳۲۰ شعبه انجمن خوشنویسان در استان های مختلف کشور و ۱۹ شعبه در خارج از کشور تأکید کردند.

 

کد خبر 988750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha