ادامه تظاهرات ضدنتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

هزاران نفر از ساکنان شهرک های یهودی نشین و سرزمین های اشغالی به تظاهرات ضد دولتی ادامه دادند و در مقابل خانه مسکونی بنیامین نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز، هزاران نفر از ساکنان شهرک های یهودی نشین و سرزمین های اشغالی به تظاهرات ضد دولتی ادامه دادند و در مقابل خانه مسکونی بنیامین نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کردند.

 

یک نظرسنجی جدید نشان داده است که 54 درصد از ساکنان سرزمین های اشغالی خواستار کناره گیری و اخراج بنیامین نتانیاهو از سیاست هستند. 35 درصد می خواهند او بماند و ده درصد نیز نظری ندارند.

 

این نظرسنجی که توسط روزنامه عبری اسرائیلی معاریو منتشر شد ، حاکی از آن است که 28 درصد از رای دهندگان لیکود که در انتخابات گذشته شرکت کرده اند و 57 درصد از رای دهندگان راست ، خواهان استعفا نتانیاهو از سیاست هستند.

 

اگر انتخابات امروز برگزار می شد ، حزب لیكود كه در حال حاضر 36 كرسی دارد ، طبق این نظرسنجی فقط 28 كرسی به دست می آورد و جناح راست به رهبری نفتالی بنت 21 كرسی به دست می آورد.

 

سرزمین های اشغالی ماه ها است شاهد تظاهرات ضد دولتی است. مردم این سرزمین به خاطر بیکاری و سوءمدیریت رژیم صهیونیستی در برخورد با ویروس کرونا خواستار استعفای نتانیاهو هستند.

کد خبر 988753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha