مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» در کانون های مساجد بام ایران برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» در قالب «شنبه های کتاب» در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» به همت موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) در قالب شنبه های کتاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

«این تو و این ماجرای عشق من» عنوان کتابی است که در مورد زندگی حضرت خدیجه (س) در قالب رمان نوشته شده است.

 

علاقه مندان  برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» و دریافت کتاب که به صورت پی دی اف آماده شده است می توانند به آدرس اینترنتی khadije.com مراجعه کنند.

 

مهلت ارسال پرسشنامه ۶ آبان تا ۴ آذر سال جاری تعیین و نتایج مسابقه نیز ۳۰ آذر سال جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) اعلام می شود.

 

برای برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» ۲۰ کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال و ۱۱۰ کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و یکصد هزار ریال در نظر گرفته شده است.

 

نویسنده کتاب «این تو و این ماجرای عشق من» به نویسندگی «انسیه سادات‌ هاشمی» است، وی که متولد استان قم است و دارای دکترای مطالعات ترجمه عربی و سطح سه جامعه الزهرا در رشته تفسیر و علوم قرآنی است.

 

این نویسنده برجسته یکی از شاعران به نام کشورمان نیز محسوب می شود و تاکنون هفت کتاب از عربی به فارسی ترجمه کرده است.

 

کتاب «این تو و این ماجرای عشق من» شرحی بر زندگی حضرت خدیجه (س) نوشته انسیه سادات هاشمی در قالب رمان مشتمل بر ۷۹ صفحه در قطع پالتویی در شمارگان پنج نسخه با قیمت ۳۰ هزار ریال از سوی انتشارات طوبی محبت در سال ۱۳۹۷ منتشر شد و امسال چاپ دوم آن در بازار کتاب توزیع شد.

 

کد خبر 988755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha