فعالان کانون های مساجد استان اردبیل به پویش بین المللی «پیامبر رحمت» پیوستند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با هفته وحدت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در یک حرکت جمعی و فرهنگی به پویش بین المللی «پیامبر رحمت» پیوستند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با هفته وحدت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در یک حرکت جمعی و فرهنگی به پویش بین المللی «پیامبر رحمت» پیوستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این پویش یک حدیث گهربار از پیام اعظم (ص) را بنویسند و با آن عکس گرفته و با هشتک پیامبر رحمت در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این برنامه فرهنگی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و خبرگزاری شبستان راه اندازی شده است.

 

سقاء یادآور شد: با مشارکت در این پویش بین المللی می توان پاسخ کوبنده ای به مدعیان آزادی بیان در خصوص اهانت به پیامبر مکرم اسلام (ص) داد و مردم جهان را دعوت به مطالعه در خصوص اسلام دعوت کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بچه های مسجد می توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامی bachehaymasajed.fahma@ و از طریق سامانه www.Bachehaymasajed.ir نیز عکس های خود را منتشر کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: امیدواریم با این حرکت بتوانیم بستر مناسبی برای نشر معارف قرآن کریم و اسلام ناب محمدی در سطح جهان فراهم شود.

 

کد خبر 988760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha