کسانی که یارانه نمی گیرند می توانند در خواست دریافت یارانه کنند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرح تامین کالاهای اساسی مصوب کردند،کسانی که یارانه نمی گیرند می توانند درخواست دریافت یارانه کرده و با برقراری آزمون وسع اگر شرایط دریافت یارانه را داشته باشند، مجددا یارانه دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی درادامه  جلسه علنی صبح امروز یکشنبه (11آبان)مجلس شورای اسلامی با  پیشنهاد حمیدرضا حاجی‌بابایی به منظور الحاق یک ماده به طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی با کالابرگ الکترونیکی موافقت کردند.

طبق این ماده الحاقی ،با استفاده از کالابرگ الکترونیکی مبلغ یکصد هزار میلیارد ریال برای تکمیل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری، صندوق فولاد و بازنشستگان غیرعضو در هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی و مبلغ یکصد هزار میلیارد ریال برای تکمیل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال برای تامین مسکن محرومین و اقشار آسیب‌پذیر در نظر گرفته خواهد شد.

هم چنین منابع مورد نیاز از محل واگذاری اموال و دارایی های مازاد و واگذاری سهام شرکت های دولتی تامین خواهد شد.

نمایندگان در ادامه با پیشنهاد حسینعلی حاجی دلیگانی به منظور الحاق یک تبصره به این طرح موافقت کردند.

بر اساس این تبصره الحاقی ، کسانی که یارانه نمی گیرند می توانند درخواست دریافت یارانه کرده و با برقراری آزمون وسع اگر شرایط دریافت یارانه را داشته باشند، مجددا یارانه دریافت خواهند کرد.

کد خبر 988764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha