جشنواره ابوذر رشد و توسعه فعالیت های رسانه ای را رقم می زند

صادقی نژاد با تاکید بر اهمیت جشنواره رسانه ای ابوذرگفت: برگزاری این جشنواره موجب رشد و توسعه فعالیت های رسانه ای در استان سمنان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «ابوالفضل صادقی نژاد» در بازدید از سازمان بسیج رسانه و در نشستی با رئیس این سازمان، جشنواره رسانه ای ابوذر را از جشنواره های موفق رسانه ای عنوان کردوگفت: فعالان رسانه ای استان با تسریع در ارسال آثار در هرچه بهتر برگزاری این جشنواره مشارکت کنند.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به نقش و رسالت بسیج رسانه نیز اشاره واظهارداشت: بسیج رسانه باید تمامی ارکان و اجزای رسانه را در کنار هم متحد و با راهکارهای متعدد به سمت اهداف مشترک به منظور ایجاد جامعه آرمانی راهنمایی کند.

 

وی با تأکید بر ظرفیت های رسانه ای استان سمنان ادامه داد: این استان با ظرفیت هایی که دارد می تواند با اعتماد و وحدت اصحاب رسانه برای دسترسی به ایده آل ها تلاش و استفاده کند.

 

صادقی نژاد در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: ساختار فرهنگ اجتماعی تابع مولفه‌های موثری است که در محدوده تعریف واحد نمی‌گنجد بنابراین همدلی و وحدت بین اجزا جامعه با قبول اصل تفاوت‌ها می‌تواند عامل پیوند عاطفی افراد و ساختارها بوده و زمینه ارتقاء فرهنگی جامعه را رقم زند.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن محکوم کردن اهانت های صورت گرفته به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص) در مطبوعات فرانسه و دفاع رییس جمهوری فرانسه از این عمل زشت گفت: برگزاری جشن های باشکوه در این ایام و تلاش فعالان رسانه ای پاسخ مناسبی برای این اقدام بی شرمانه است.

 

وی با اشاره به ادعای دروغین آزادی بیان در غرب به ویژه فرانسه اظهارداشت: این حرکت زشت نشان داد که به رغم ادعای آزادی بیان و احترام به ادیان، متاسفانه آزادی بیان، بهانه ای برای توهین به اصالت ها و ارزش های دینی قریب دو میلیارد نفر مسلمان در جهان شده است.

 

صادقی نژاد در ادامه با بیان اینکه این عمل زشت نشان داد که این مدعیان دورغین، به هیچ یک از اصول احترام به ادیان ابراهیمی آشنا نیستند یادآور شد: واکنش و پاسخ جامعه جهانی به این رفتار احمقانه فرانسه قبح و زشتی این عمل فرانسوی ها را نشان داد.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این التهاب و توهین به پیامبر اکرم (ص) از جامعه مطبوعات فرانسه نشات گرفته است اضافه کرد: این موضوع بهانه ای برای توجه جدی به نقش مطبوعات و رسانه ها در کشور است به طوری که رسانه ها می توانند با اقدامات مثبت خود، گره گشای مشکلات اجتماعی باشند.

 

وی تصریح کرد: با قبول قدرت و دامنه فعالیت های رسانه می توانیم به جامعه ای ایده آل دسترسی داشته باشیم.

 

اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه رسانه ای در بزرگداشت هفته وحدت

سرپرست مطبوعات و فضای مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز  از تدوین و اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه رسانه ای در قالب فضای مجازی برای گرامیداشت هفته وحدت در این استان خبر دادو گفت: این برنامه ها با مشارکت و همکاری فعالان فضای مجازی و رسانه ای استان سمنان تدوین و در حال برگزاری است.

 

«ابراهیم پورتقی» پویش رسانه ای «ما امت محمدیم» تهیه و طراحی پوستر و عکس نوشت با موضوع هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعف صادقی (ع)، تهیه و طراحی استوری اینستاگرام، تهیه کلیپ تصویری شاد  ویژه این ایام فرخنده، تهیه پادکست صورتی، تولید محوی توسط رسانه ها در هفته وحدت همراه با فرهنگ و هنر و برگزاری کارگاه صفر تا ۱۰۰ سینمایی در قالب فضای مجازی را از جمله این برنامه ها برشمرد.

 

ویبا تبریک هفته وحدت خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا رسانه ها در این شرایط اجتماعی و در هفته وحدت پررنگ تر به این مناسبت پرداخته و با تولید مقاله، یادداشت و مطالب مختلف از جمله گفت و گو با صاحبنظران به تبیین تقویت وحدت در بین مسلمانان بپردازند.

کد خبر 988797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha