انجام بیش از ۱۵ کیلومتر لوله گذاری در معابر منطقه سه شیراز

طهماسبی گفت: با هدف جلوگیری از ورود آب به سطح خیابان ها و با انجام کنون بیش از ۱۵ کیلومتر لوله گذاری در سایر معابر، تمامی منطقه سه شهرداری شیراز لوله گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسعود طهماسبی»، امروز (یکشنبه 11 آبان) در بازدید از عملیات طرح‌های دفع آب‌های سطحی شیراز گفت: با انجام لوله گذاری در مناطق شیراز،  دروازه قرآن و شهرک «سعدی» در برابر سیلاب ایمن سازی می شوند.

شهردار منطقه سه شیراز افزود: سازمان پسماند و شهرداری های مناطق، عملیات لایروبی کانال ها و جدول های شهر را به صورت سالانه و مستمر انجام می دهد.

وی اضافه کرد: حوضچه «آرامش» دروازه قرآن به بیش از ۱۵ هزار متر مکعب افزایش یافته است و با اجرای بند «پاره سنگی» برای تنظیم سرعت آب اقدامات مطلوبی به انجام رسیده است.

طهماسبی اعلام کرد: اجرای دستک ورودی و اصلاح کانال «سعدی» موجب می شود تا در زمان بارندگی دچار انسداد نشویم و بهره برداری از ۶ طرح آبخیزداری نیز در بالادست دروازه قرآن موجب کنترل شدت ورود آب به شهر خواهد شد.

شهردار منطقه سه شیراز با اشاره به افقامات انجام شده در این منطقه برای دفع آبها گفت: با هدف جلوگیری از ورود آب به سطح خیابان ها و با انجام کنون بیش از ۱۵ کیلومتر لوله گذاری در سایر معابر، تمامی این منطقه لوله گذاری شده است.

وی تاکید کرد: هر جاکه امکان لوله گذاری نیز وجود نداشته است به حفر چاه های جذبی اقدام شده به طوری که امسال بیش از 50 چاه جذبی در نقاط مختلف منطقه احداث شده است و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در زمینه لایروبی داشته ایم.

کد خبر 988919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha