اجرای سه ویژه برنامه همزمان با هفته وحدت و ولادت حضرت رسول(ص)

شعبانی از برگزاری سه ویژه برنامه همزمان با هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد.

«علی شعبانی» ضمن گرامیداشت ایام هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در این ایام ویژه برنامه هایی به همت کانون فرهنگی هنری نور الزهرا(س) با حضور حداکثری و بهره گیری از فضای مجازی برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور الزهرا(س) تقدیر از کودکان و نوجوان همزمان با شب میلاد حضرت رسول(ص) را از جمله این برنامه ها دانست و افزود: این برنامه با هدف تبیین فرهنگ و معارف دینی و اشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با پیامبر نور و رحمت برگزار می شود.

 

وی تقدیر و تشکر از نوجوانان و جوانان بسیجی و فعال در برنامه های جهادی و انقلابی را از دیگر برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: در ایام شیوع کرونا بسیاری از جوانان و نوجوانان به صورت داوطلبانه و جهادی در فعالیت های مختلف از جمله رزمایش کمک مومنانه و همدلی و مواسات شرکت کردند که تقدیر از این عزیزان نیز از برنامه های کانون نورالزهرا(س) است.

 

شعبانی تقدیر از پرستاران و کادر درمانی که از نمازگزاران مسجد الزهرا(س) هستند را از دیگر برنامه های این کانون دانست و بیان کرد: پرستاران و کادر درمانی که در این ایام به صورت داوطلبانه در برنامه های مختلف شرکت و همکاری داشتند که از این عزیزان نیز تقدیر خواهد شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) ادامه داد: امید است هر چه زودتر شاهد رفع این ویروس و ریشه کنی آن از جوامع بشتری باشیم و بتوانیم برنامه های فرهنگی را به صورت فیزیکی و با حضور گسترده افراد به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار کنیم.

کد خبر 988920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha