بکارگیری تکنولوژی‌های نوین در دستور کار شرکت های  توزیع برق

صمدی گفت: بکارگیری تکنولوژی های نوین در دستور کار شرکت های توزیع برق قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «صمدی» در مراسم آغاز بکار گروه تعمیرات و سرویس پست های زمینی به روش خط گرم در استان مرکزی، گفت: با اهتمام ویژه و پیش‌بینی‌های برنامه‌ریزی شده،شرکت های  توزیع برق بکارگیری تکنولوژی‌های نوین را سرلوحه امور خود قرار داده اند.

 

مدیردفتر کاهش تلفات شرکت توانیر با تاکید بر اینکه امروزه نقش و اهمیت انرژی و تأثیر آن در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست، افزود: انرژی به یکی از عوامل مهم در فرآیند رشد و توسعه تبدیل شده و کاهش مصرف برق موجب کاهش سرمایه‌گذاری در تجهیز صنعت برق می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تلاش تمامی همکاران مجموعه توزیع نیروی  تحقق مولفه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در حوزه برق است، ادامه داد: افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش تلفات شبکه و مدیریت مصرف برق از جمله اهداف است.

 

در ادامه این مراسم «محمد اله داد » نیز به ارایه گزاشی از فعالیت های شرکت توزیع برق استان مرکزی پرداخت و گفت: با استفاده از پتانسیل گروه خط گرم بدون قطع کردن خط برق، تعمیرات و سرویس‌دهی به شبکه‌های برق انجام می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: استان مرکزی توسعه عملیات خط گرم را در دستور کار خود قرار داده  و در این راستا فعالیت های خوبی انجام شده است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۱۲ گروه خط گرم برای تعمیرات خطوط شبکه‌ برق بدون اعمال خاموشی در این استان فعال هستند، ادامه داد: با آغاز بکار گروه تعمیرات و سرویس پستهای زمینی به روش خط گرم  دیگر هنگام نظافت و تعمیرات پست ها برق قطع نخواهد شد و با این اقدام باعث  افزایش رضایتمندی مشترکین خواهد شد.

کد خبر 988959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha