بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بستر نهادینه سازی فرهنگ ایثار است

پرویزپور نهادینه سازی فرهنگ ایثار راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بستر نهادینه سازی فرهنگ ایثار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « ناهید پرویزپور» امروز (۱۱ آبان) در  جلسه هماهنگی بزرگداشت 68 دانش آموز دبستان فیض بخش و امام حسن(ع) شهرستان بروجرد،  اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و بیان زندگی نامه و سیره و منش شهدا گام برداشتن در مسیر نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت است.

 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به  توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است.

 

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای دانش آموز، گفت: شهدای دانش آمو بخش مهمی از فرهنگ ایثار و شهادت را تشکیل می دهند.

 

پرویزپور افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس، اگر چه خسارت جانی و مالی زیادی را بر کشور ما تحمیل کرد اما از منظر تثبیت انقلاب و امنیت پایدار دوران طلایی انقلاب محسوب می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حفظ و نشر اتفاقات و رویداد های دوران دفاع مقدس مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و بستر نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت است.

 

پرویزپور بیان کرد: امروز هجمه های تبلیغاتی گسترده ای علیه آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در اتاق های فکر رسانه های غربی مدیریت می شود و آنان به دنبال این هستند که از گسست و شکاف بین نسلی در کمرنگ کردن اعتقادات جوانان حداکثر بهره برداری را داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه های دشمنان لازم است با برنامه ریزی منظم و هدفمند در راستای تولید  محتوای غنی متناسب با سلایق نسل جوان این شکاف بین نسلی را به حداقل برسانیم.

 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت باید از مدارس آغاز شود.

 

پرویز پور افزود: برگزاری یادمان ها و همایش ها به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دانش آموز برای  ایجاد ارتباط بین نسلی از ضروریات جامعه امروز است.

 

کد خبر 988960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha