آزادی بیان باید در مسیر خدمت به همه بشریت باشد

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه آزادی بیان باید در مسیر خدمت به همه بشریت باشد، گفت: آزادی بیان یک فضیلت است، ولی اگر بر علیه مقدسات باشد فضیلت محسوب نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۱۱ آبان) در نشست ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به آیه ۲۹ سوره فتح «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» اشاره و اظهار کرد: شاخص پیامبر گرامی اسلام در این آیه بیان شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همه سرمایه های مادی، معنوی و اخلاقی را به برکت وجود پیامبر دانست و گفت: اگر بشر را منهای انبیاء و اولیای الهی محاسبه کنیم، غیر از انحراف، گمراهی و زشتی در آن دیده نمی شود.

 

وی اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام را نشانه عداوت دشمنان دانست که با شعار آزادی بیان مطرح می شود و اضافه کرد: عداوت به پیامبر و مسلمانان نشانه نادانی دشمنان است.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه آزادی بیان باید در مسیر خدمت به همه بشریت باشد، ادامه داد: آزادی بیان یک فضیلت است ولی اگر بر علیه مقدسات باشد فضیلت محسوب نمی شود.

 

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ همیشه به عنوان ناجی انسان ها عمل کردند.

 

وی شعارها، ایده ها و عقاید حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری را برگرفته از شعارهای انبیاء و اولیای الهی دانست و گفت: آمریکا و دشمنان اسلام هم به همین دلیل در مقابل انقلاب اسلامی و نظام ما موضع گرفته اند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه آمریکا قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنایت های بی شماری علیه ملت ایران و نظام اسلامی انجام داده و می دهد، اذعان کرد: ذات و نیت ایرانی ها بر اساس آموزه های دینی در تقابل با دیگر انسان ها نیست، ولی هر کشور و ملتی در برابر مردم و نظام ما صف آرایی کرد، در برابر آنها ایستادگی می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه دشمنان به ویژه آمریکا در برابر ملت و انقلاب اسلامی مانع ایجاد می کند، یادآور شد: شایسته نیست که ملت ایران این کشور مستکبر را فراموش کند.

 

وی تسلیم شدن در برابر آمریکا را مرگ ذلیلانه دانست و گفت: نباید بگذاریم کرونا باعث شود این موضوعات فراموش شود.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر بحث فضاسازی شهری جهت گرامی داشت ۱۳ آبان، گفت: باید ضمن بیان شرارت ها و نقشه های آمریکا علیه کشور، برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان، دستوالعمل های بهداشتی رعایت شود.

کد خبر 988975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha