ولایت‌مداری نوجوانان و جوانان استکبار جهانی را در هم می‌شکند

بالو گفت: ایستادگی و ولایت‌مداری نوجوانان و جوانان می‌تواند استکبار جهانی را در هم شکند.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت سالروز 13 آبان اظهار کرد: ایستادگی و ولایت‌مداری نوجوانان و جوانان می تواند استکبار جهانی را در هم شکند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: طنین شعار مرگ بر آمریکا که از دل نوجوان و جوان برخاسته می‌شود، مستکبران و بدخواهان نظام را ناامید می‌کند.

 

وی با بیان اینکه نسل جوان ما به ارزش‌ها و آرمان‌های امام(ره) معتقد است و فهمیده است که عزت و سربلندی از راه مبارزه با استکبار به دست می‌آید گفت: شهید فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته‌ای از ایثار و شهادت برای دانش‌آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ما است.

 

بالو تصریح کرد: حماسه‌سازی‌های فهمیده و دیگر فهمیده‌های این میهن اسلامی، ارزش‌های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا بیان کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی و به‌خصوص بسیجیان همواره در تمامی عرصه‌های علمی، نوآوری، سازندگی، کمک‌رسانی و سایر عرصه‌ها نقش آفرین بوده و اراده تأثیرگذار خود را نشان داده‌اند.

 

وی یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش را تربیت نسلی با تفکر بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: هدف والای ما تربیت دانش‌آموزان مؤمن، متعهد، ایثارگر، فداکار، وطن‌دوست و ولایتمدار است که آیینه تمام نمای چنین کسی دانش‌آموز بسیجی است.

 

کد خبر 989035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha