گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان از توزیع لوازم التحریرتا تکریم دانش آموزان مددجو

آرامجان از برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان باحضور دانش آموزان مددجو در کانون رهپویان ولایت خبر داد و گفت:این مراسم با تجلیل از ۵۰ دانش‌آموز فعال و توزیع بسته فرهنگی لوازم التحریر مزین به تصویر شهید سردار سلیمانی همراه خواهد بود.

«اسماعیل آرامجان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از برگزاری مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان به همت قرارگاه فرهنگی افسران شهدای خان طومان خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون فرهنگی رهپویان ولایت کمیته امداد استان مازندران برگزار می‌شود.

 

مشاور امور جوانان کمیته امداد امام خمینی استان مازندران افزود: به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، همچنین روز ۱۳ آبان مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز، در این مراسم، برنامه محکومت  رفتارخصمانه رئیس جمهوری فرانسه به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) را که به بهانه آزادی بیان و اندیشه صورت گرفت خواهیم داشت.

 

آرامجان اعلام کرد: این کانون شامل ۵۰۰ عضو اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده‌هایشان در شهر ساری با هدف خدمت‌رسانی در حوزه‌های آموزشی، احکام، نماز، قرآن و مباحث فرهنگی هنری، سرود، کارهای تفریحی، اشتغال، حوزه کارآفرینی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کنکوری مشغول فعالیت است.

 

مشاور امور جوانان کمیته امداد امام خمینی استان مازندران تاکید کرد: بزرگ‌ترین راه خدمت، خدمت به مردم و مستضعفین است، از این رو با توجه به اینکه ما در این نهاد ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز مددجو داریم، با هدف توجه به نسل جوان به‌خصوص دانش‌آموزان، اقدام به برگزاری این مراسم کردیم.

 

آرامجان خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان نماد طمع‌ورزی آمریکا و ایستادگی و حضور نسل جوان در صحنه است امیدواریم نوجوانان و جوانان ما همواره فعال و موفق باشند، هدف اول و آخر کادرسازی برای جریان انقلاب است که برایش تلاش شده، در این کانون نخبگان فراوانی داریم.

 

وی گفت: مازندران هزار و ۷۰۰ شهید دانش‌آموز و شهر ساری ۱۶۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است، در این خصوص در مراسم فردا حضور برخی از خانواده این شهدا همراه با سخنرانی را خواهیم داشت.

 

آرامجان با اشاره به اینکه در پیک سوم شیوع کرونا ویروس قرار داریم، اضافه کرد: به دلیل ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم در فضای باز برگزار می‌شود، این برنامه کاری مشترک با نهادهای  امور بانوان در استانداری و بنیاد برکت در مازندران است.

 

مشاور امور جوانان کمیته امداد امام خمینی استان مازندران ادامه داد: در مراسم فردا از ۵۰ دانش‌آموز فعال تقدیر خواهد شد و به هر کدام بسته فرهنگی لوازم التحریر مزین به تصویر شهید سردار سلیمانی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در کل به مبلغ ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

 

وی با اشاره به سین برنامه مراسم گرامیداشت روز دانش‌آموز با محوریت دانش‌آموزان، بیان کرد: اجرای گروه سرود در کانون رهپویان ولایت، سخنرانی مسئولان و مراسم تقدیر را خواهیم داشت، نکته جالب اینکه با وجود اینکه این کانون از سال ۹۴ شروع به‌کار کرد ولی از سال ۹۵ به بعد قرارگاه با نام شهدای خان طومان مزین شد که امسال همزمان با بازگشت این لاله‌های پر پر مراسم را خواهیم داشت‌.

کد خبر 989069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha