مراسم یوم الله ۱۳ آبان تهران مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد: مراسم یوم الله ۱۳ آبان تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجه الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام مطلب فوق گفت: یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی از نقاط عطف و فراموش نشدنی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.


محمودی افزود: سالگرد تبعید حضرت امام(ره) ، شهادت جمعی از دانش آموزان به دست مزدوران رژیم طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام مناسبت هایی است که این روز را به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ثبت کرده است.


وی ادامه داد: جنایات آمریکا و حمایت از اهانت به پیامبر اکرم(ص) توسط رییس جمهور احمق فرانسه و تقارن با عید ۱۷ ربیع الاول میلاد رسول اعظم (ص) و رییس مذهب شیعه امام صادق(ع)  اهمیت این روز را مضاعف کرده است.


محمودی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی بیان کرد: از طرفی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا برهمگان لازم و ضروری است، بنابراین تجمع ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا راس ساعت ۱۵ روز سه شنبه برگزار خواهد شد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تشکر از مسئولان و دستگاهها بخاطر همکاری صمیمانه دربرگزاری مراسم گفت:تجمعات محدود در شهرستانهای استان تهران نیز برگزار و مردم عزیز ما روحیه استکبار ستیزی خود را به نمایش خواهند گذاشت و رفتارهای سخیف رییس جمهور فرانسه را نیز محکوم خواهند کرد.

 

وی همچنین از مردم عزیز وانقلابی  خواست بارعایت دقیق دستور العملهای بهداشتی در مراسم حضور یابند.
لازم به ذکر است: شرکت مترو و سازمان اتوبوس رانی زمینه حضور مردم در مراسم را فراهم آورده اند.

کد خبر 989077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha