اعمال محدودیت های تردد به بجنورد از ساعت ۱۲ظهر فردا

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: محدودیت‌های تردد به شهر بجنورد از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه دوازدهم آبان‌ماه شروع می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ " احمد برادران" معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی شامگاه یک‌شنبه (یازدهم آبان ماه) در جلسه تبیین محدودیت‌های جدید کرونایی بر اساس مصوبات کشوری ستاد کرونا از  اعمال محدودیت‌های تردد به شهر بجنورد خبر داد و گفت: طی پنج روز آینده هیچ خودروی غیر بومی حق ورود به بجنورد را ندارد و همچنین هیچ خودرویی با پلاک بچنورد اجازه خروج را نخواهد داشت و بر اساس قانون متخلفان به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جریمه ملزم می شوند.

 

 

وی همچنین به تعطیلی گروه‌های شغلی (۳) و (۴) در بجنورد اشاره کرد و گفت: شهرستان اسفراین جزو ۴۶ شهر پرخطر شناسایی شده و محدودیت های گروه شغلی (۲)  هم شاملش می‌شود.

 


برادران بیان کرد: گروه شغلی (۳) شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری می‌شود.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی در عین حال تأکید کرد که گروه شغلی (۴) هم شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی می‌شود.

 

 

در این جلسه مقرر شد تمامی مبادی ورودی شهر بجنورد مسدود شود و اجازه ورود به پلاک های غیر بومی شهرستان داده نشود.

 

 

 

 

کد خبر 989094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha