توئیتر در خدمت صهیونیستها/ حساب کاربران فلسطینی مسدود می‌شود

توییتر به درخواست اسرائیل ده ها حساب فلسطینی را که در انتشار مطالب ضد عادی سازی بین رژیم تل آویو و حکام عربی فعال بودند، را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، توییتر به درخواست اسرائیل ده ها حساب فلسطینی را که در انتشار مطالب ضد عادی سازی بین رژیم تل آویو و حکام عربی فعال بودند، را به حالت تعلیق درآورد.

 

طی روزهای گذشته ، توییتر ده ها حساب متعلق به شخصیت های فلسطینی و فعالان رسانه های اجتماعی را مسدود کرده است.

 

یک سازمان غیردولتی در فلسطین اشغالی می گوید حساب های توئیتر تنها عقیده خود را نسبت به مخالفت با عادی سازی رابطه با صهیونیستها ابراز کرده بودند. اکثر این کاربران در سرزمین های اشغالی و کرانه باختری ساکن هستند.

 

مجمع روزنامه نگاران فلسطین (FPJ) با انتقاد از این اقدام توییتر گفت که این اقدام به دستور اسرائیل و در پاسخ به فشار اسرائیل انجام شده است.

 

FPJ اضافه کرد ، اخیراً اسرائیل از توئیتر خواست که 128 حساب فعالان فلسطینی و چهره ها را پس از برجسته کردن موضوعات ضد برنامه های الحاق اسرائیل و معاملات عادی سازی آن با کشورهای عربی ، متوقف کند.

 

این مجمع در ادامه از توئیتر خواست تا تصمیم خود را در مسدود کردن حساب های فلسطینی لغو کند و به حقوق کاربران در زمینه آزادی عقیده و بیان احترام بگذارد.

 

معاملات عادی سازی میانجیگری میان اسرائیل و سه کشور عربی با میانجیگری ایالات متحده امواج اعتراضات گسترده ای را در سرتاسر سرزمین های فلسطین و بسیاری از کشورهای دیگر برانگیخته است.

کد خبر 989104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha