تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین مهرواره استانی سینما رکس

مدیر توسعه فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند از تمدید ارسال آثار به نخستین مهرواره استانی سینما رکس آبادان تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد.

«حمید بحرینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از برگزاری نخستین مهرواره استانی سینما رکس آبادان در دو بخش ادبی و تجسمی خبر داد و اظهار کرد: این مهرواره قرار است با مشارکت حوزه هنری آبادان و معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه غم انگیز سینما رکس آبادان برگزار شود.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به درخواست هنرمندان از این مهرواره و بنا به درخواست آنها، تاریخ ارسال آثار که پیش از این تا (۱ آبان) امسال در نظر گرفته شده بود، تا پایان آذر سال جاری تمدید شد.

 

وی بخش ادبی این مهرواره را شامل داستان کوتاه، شعر و خاطره نویسی عنوان کرد و ادامه داد: بخش تجسمی نخستین مهرواره استانی سینما رکس شامل گرافیک، پوستر، نقاشی و عکس است.

 

بحرینی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت حضور در این مهرواره می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس پستی منطقه آزاد اروند، آبادان، ایستگاه ۴ کوی قدس، حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر آبادان کدپستی: ۶۳۱۶۸۴۴۷۵۹ و یا از طریق پست الکترونیکی Art.Abadan631@gmail.com برای دبیرخانه ارسال کنند.

 

کد خبر 989109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha