رواج بی بند و باری توطئه دشمنان/ استکبار جهانی غیرت ملی و مذهبی را هدف گرفته است

حجت الاسلام پور یوسفی با بیان اینکه رواج بی‌حیایی و بی‌حجابی یکی از توطئه‌های دشمنان است گفت: استکبار جهانی غیرت ملی و مذهبی را مورد تهاجم قرار داده است.‌

حجت الاسلام «مجتبی پوریوسفی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان و روز ملی استکبارستیزی اظهارداشت: برای ماندگاری و شکل‌گیری انقلاب خون‌های بسیاری ریخته شد.
 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان با بیان اینکه حراست از خون شهدا وظیفه همگان است گفت: تقارن میلاد پیامبر اسلام و ۱۳ آبان ارزشمند بوده به امید روزی که بت‌خانه کفر و ظلم در جهان برهم ریزد.‌


پوریوسفی با اعلام اینکه استکبارستیزی مفهوم مردمی شدن دارد، ادامه داد: انقلاب، اراده و قیام ملت ایران علیه استکبار بود و شعار مرگ بر آمریکا یکی از شاخصه‌های استکبار ستیزی ملت ایران است.


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان تصریح کرد: پیامبر اسلام مبعوث شد تا مردم را از شرک و بت پرستی خارج و به سمت عبادت معبود حرکت دهد.


وی با تاکید بر اینکه آمریکا در سه حوزه در حال استکبارستیزی است، گفت: دشمن نخست غیرت ملی را هدف قرار داده و علاوه بر مذهب با ملیت ایران نیز مشکل دارد تا مردم ایران غیرت، ملیت و آداب و رسوم خود را فراموش کنند.


پوریوسفی اضافه کرد: در این راستا فعالیت های گسترده ای در فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای ارائه دادند و هویت ملی را هدف قرار دادند.


وی به آماج هجمه استکبار جهانی به دین و مذهب پرداخت و اظهارکرد: بی حرمتی و رواج بی‌حیایی و بی‌حجابی از دیگر برنامه‌هایی است که دشمنان علیه ایران و اسلام طراحی کردند زیرا اگر بی‌حیایی رواج یابد دین معنایی نخواهد داشت.


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان با اشاره به اینکه عدم توجه به انقلاب و استکبارستیزی از دیگر ترفندهای دشمنان شمرده می‌شود افزود: دشمنان سعی دارند تا انقلابی بودن را از ملت ایران بگیرند و به اهداف شومشان دست یابند.

 

وی با تاکید براینکه آمریکا با ملت ایران دشمن است نه فقط دولت و نظام خاطرنشان ساخت: آمریکا درحال حاضر فرعون زمان محسوب می‌شود و با تحریم ها و تهدیدها سعی در تضعیف ایران دارد اما با اتحاد و وحدت این کشور به توطئه‌های شومش دست نخواهند یافت‌.

 

کد خبر 989115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha