رزمایش خودحفاظتی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی اجرا شد

زمانی گفت: رزمایش خودحفاظتی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی با مشارکت ۴۲۰ نفر از بسیجیان کانون بسیج فرهنگیان استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزارش شبستان از بیرجند، «محمدزمانی» صبح امروز (۱۲ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل رزمایش خودحفاظتی با همکاری بسیج فرهنگیان در اداره کل و مدیریت های آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان اجرا شد.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: در این رزمایش بیش از ۴۲۰ نفر از بسیجیان کانون بسیج فرهنگیان استان  مشارکت داشتند.

 

وی ادامه داد: بررسی نقاط آسیب زا و برآورد تعداد نیروی لازم جهت حفاظت از محیط و بررسی پتانسیل موجود در رزمایش خود حفاظتی از جمله اقدامات اجرایی این رزمایش بود.

 

زمانی با بیان اینکه رزمایش  خودحفاظتی در 6 مرحله انجام شد، افزود: چگونگی استقرار نیروها، نحوه صحیح جابه جایی تجهیزات و امکانات به نقاط امن، بسته شدن درب های ورودی و هدایت ارباب رجوع به اماکن امن  در این رزمایش پدافندغیرعامل تمرین شد.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به بازدید و سرکشی فرمانده عملیات از عوامل اجرایی و نیروهای عمل کننده در این رزمایش بیان کرد: رزمایش خودحفاظتی با هدف ایجاد تیم های واکنش سریع، صیانت از داده ها و اطلاعات، حافظت از اماکن فیزیکی تحت پوشش، جابجایی سریع، هوشمند و هدفمند تجهیزات در معرض آسیب و خطر و حفظ آمادگی نیروها در شرایط بحرانی اجرا شد.

کد خبر 989122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha