اعتراضات جهان اسلام تا  عذرخواهی رئیس جمهور فرانسه استمرار داشته باشد

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد و گفت: اعتراضات جهان اسلام تا عذرخواهی رئیس جمهور فرانسه استمرار داشته باشد.

«مولوی نذیر احمد سلامی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: توهین به هر دین و مذهبی حرام است و در شریعت اسلام احترام گذاشتن به مذاهب آمده است.

 

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: دفاع رئیس جمهور فرانسه از کاریکاتورهای توهین به پیامبر ریشه در خوی صهیونیستی امانوئل ماکرون دارد و باید او از مسلمان جهان رسما عذر خواهی کند.

 

سلامی خاطرنشان نمود: توهین به مقدسات ما نشات گرفته از عدم اتحاد بین مسلمانان است؛ اگر مسلمانان اتحاد و یکپارچگی می داشتند کسی جرات توهین به مقدسات اسلام را پیدا نمی کرد.

 

وی افزود: توهین به مقدسات نه تنها از  ارزش های دین اسلام نمی کاهد در حالی که در خود همین کشور فرانسه بیشتر مردم آن نام فرزندان خودشان را محمد می گذارند و این نشان از گرایش بیشتر مردم فرانسه به دین اسلام است.

 

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه هفته وحدت مختص آن نیست که وحدت شیعه و اهل سنت در این هفته مطرح شود و در طول سال به حاشیه برود، افزود: هفته وحدت فرصت مناسبی است که مسلمانان عملکرد یکساله خود را ارزیابی کنند که در زمینه وحدت چه اقداماتی انجام داده اند.

کد خبر 989155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha