برگزاری جشن هفته وحدت به همت کانون های مساجد آستارا

جشن هفته وحدت به همت کانون های فرهنگی و هنری شهدای گمنام و صالحین در مساجد حضرت محمد رسول الله(ص) و امام جعفر صادق(ع) شهر مرزی بندر آستارا برگزار می شود.

«وحید تابش» امروز(دوشنبه، ۱۲ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: مراسم جشن و سرور و مولودی خوانی به مناسبت هفته وحدت، میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) آستارا برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام بندر آستارا افزود: حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا و حجت الاسلام خانی پور امام جمعه مسجد محمدیه اهل سنت تالش سخنران این مراسم هستند و خلیل خوبکار در این جشن مولودی خوانی می کند.

 

وی تصریح  کرد: این مراسم روز (دوشنبه، ۱۲ آبان) ساعت ۷ شب در حیاط مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار می شود.

 

تابش خاطرنشان کرد: این جشن به همت ستاد بزرگداشت هفته وحدت، امام جماعت، هیئت امنای مسجد، کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) و پایگاه بسیج شهید شیارکار برگزار می شود.

 

*برگزاری جشن هفته وحدت در مسجد امام جعفر صادق(ع)

«حسین قهرمانی» نیز با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مراسم جشن و سرور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر مرزی بندر آستارا برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین بندر آستارا افزود: این مراسم امروز(دوشنبه، ۱۲ آبان) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و حجت الاسلام علی هاشم پور سخنران و رسول رحمانی اردبیلی مولودی خوان این مراسم هستند.

 

قهرمانی گفت: این جشن به همت کانون فرهنگی و هنری صالحین و همکاری هیئت امنای مسجد و پایگاه بسیج شهید آهنی برگزار می شود.

کد خبر 989167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha