اهانت ضد اخلاقی مکرون نشان از ترس کفار از توسعه دین نبوی دارد

حجت الاسلام داداش زاده گفت: اهانت شرم آور و ضد اخلاقی مکرون نشان از ترس کفار از توسعه و پیشرفت دین نبوی در سرتاسر جهان دارد.

«حجت‌الاسلام محمد داداش زاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، ضمن محکوم کردن سخنان سخیف، نابخرادنه و موهن رئیس جمهور سبک مغز فرانسه در خصوص نبی مکرم اسلام (ص) گفت: اهانت شرم آور و ضد اخلاقی مکرون نشان از ترس کفار از توسعه و پیشرفت دین نبوی در سرتاسر جهان دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: آنان زمانی که نتوانستند با کشتار مسلمانان و به جان هم انداختن آنها به نتیجه مورد نظر خود برسند ناچار روش های دیگری مانند آتش زدن قرآن کریم توسط کشیش آمریکایی، به آتش کشیدن مساجد مسلمانان در کشورهای مختلف، توطئه اسلام هراسی و دهها عمل زشت دیگر را بکار بستند تا احساسات پاک و معنوی مسلمانان را خدشه دار کنند.


وی با بیان اینکه بی شک اینگونه بی احترامی ها دل های بیشتری را به سمت دین کامل و سرشار از مهربانی و زیبایی، یعنی اسلام می کشاند، تصریح کرد: هیچ توطئه ای نمی تواند جلودار گسترش روز افزون اسلام گرایی در جوامع غربی شود، دوره مکاتب دست ساخته و تاریخ مصرف گذشته بشری که غربی ها برای تأمین منافعشان راه انداختند تمام شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: ما ضمن محکوم کردن اهانت نسبت به ساحت مقدس پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) انزجار و خشم خود را از این اقدام وقیحانه به گوش رئیس جمهور خبیث و سران کاخ الیزه میرسانیم و اعلام می کنیم این سخنان زشت علاوه بر توهین به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان، اهانت به تمامی اصول و عقاید الهی و انسانی بوده و محکوم به شکست است.

 

کد خبر 989187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha