فراخوان نخستین هم آفرینی ملی «روایت عهد» منتشر شد

فراخوان نخستین هم آفرینی ملی«روایت عهد» روایت خیزش های اثربخش مردمی در عرصه های فرهنگی اجتماعی در قالب فیلم، صوت و اثر مکتوب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نخستین هم آفرینی ملی«روایت عهد» همزمان با ایام سالگرد تجدید عهد فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب در تاریخ 19 آبان ماه سال 95 برگزار می شود.

 

در این راستا از شما فعال مردمی عرصه های فرهنگی اجتماعی دعوت می شود تا اقدامات خود و به ویژه سایر تشکل ها و فعالان مردمی را که معتقدید موفق و اثربخش بوده است معرفی و روایت کنید.

 

محورهای روایت شامل عنوان و شرح مختصر اقدام، پیامدها و نتایج حاصل شده، مولفه ها و دلایل و تجربیات بدست آمده و نقدها می باشد.

 

بر این اساس آن اقدامی که اثربخش می دانید چه پیامدها و نتایجی را در پی داشته است؟ بنظر شما چه دلایل و مؤلفه هایی باعث شده است آن اقدام اثربخش شود؟ تجربیاتی که بنظرتان در آن اقدام بدست آمده و نقدهایی که وارد است را شرح دهید.

 

به علاوه می توانید همین کار را را برای اقدامات و تجربیات ناموفق و شکست خورده نیز روایت کنید، برای این منظور کافیست فیلمی از خودتان ضبط کنید و بر اساس چهار محوری که در خصوص معرفی هر اقدام بیان شد برای ما ارسال نمایید.

 

به منظور ارسال فیلم 3 نکته را درنظر داشته باشید: اگر از گوشی همراهتان استفاده می کنید حتما به صورت افقی فیلم را ضبط نمایید. هر اقدام را حداکثر در 15 دقیقه معرفی نمایید. فیلم ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

 

البته می توانید از سایر قالب ها نظیر صوت و قالب های مکتوب نیز استفاده نمایید. هرچند قالب فیلم برای انعکاس رسانه ای روایت ها بهتر است.

 

همچنین مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، عرصه فعالیت فرهنگی اجتماعی، استان و مجموعه ای که در آن فعال هستید را نیز معرفی نمایید.

 

مهلت ارسال آثار به این هم آفرینی 21 آبان ماه 99 اعلام شده و علاقمندان برای شرکت می توانندآثار خود را به شماره 09128118366 در شبکه های اجتماعی مختلف ارسال کنند.

 

 

کد خبر 989194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha