​نگاه پیامبر اسلام(ص) عادلانه بود نه متعصبانه

حجت الاسلام لطفیان گفت: باید مراقبت قضاوت ها باشیم و نگاه پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) به پیرامون نگاه عادلانه بود نه متعصبانه.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «کاظم لطفیان» صبح امروز دوشنبه؛ ١٢ آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گلستان، استان همدلی، اخوت و برادری است و در بین استان های کشور گلستان در بخش وحدت درخشش ویژه ای دارد.

 

 دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور  ادامه داد: مردم شیعه و سنی از اقوام مختلف در کنار هم باغ رنگارنگی از اخوت و برادری را در کشور برای ما به ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام لطفیان بیان کرد: حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) شخصیت جامع پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) را به تصویر می کشد و بیان می کند که سیره پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) دوری از تندروی و افراط گری است و پیامبر مکرم اسلام سیره میانه را پیشه کرده بود.

 

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام درصدد رشد در حوزه فردی و اجتماعی و سایر حوزه ها بود و یکی از ویژگی های پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) این بود که از بیکاری به شدت متنفر بود و اهل کار و تلاش بود.

 

 دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با بیان اینکه سنت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) رشد دادن و پیشرفت کردن جامعه بود، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای حرف بزنیم که حرف زدن ما فاصله بین حق و باطل را نشان دهد و پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) چنین ویژگی داشت.

 

حجت الاسلام لطفیان خاطرنشان کرد: باید مراقبت قضاوت ها باشیم و نگاه پیامبر مکرم اسلام به پیرامون نگاه عادلانه بود نه متعصبانه و اگر این ویژگی ها را داشته باشیم، می توانیم جزو پیروان راستین پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) باشیم.

کد خبر 989206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha