ویژه برنامه کانون «بقیه الله (عج)» خفر در شب میلاد پیامبر خوبی ها

فاخری گفت: آیین جشن و سرور میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در کانون فرهنگی و هنر «بقیه الله (عج) شهرستان خفر برگزار می شود.

«محمدکاظم فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک مناسبت سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب جعفری حضرت امام صادق (ع)، گفت: از بزرگترین اعیاد جامعه اسلامی که فرقه های متعدد جهان اسلام در این جشن اشتراک دارند، سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرستان خفر به برگزاری ویژه برنامه سالروز میلاد پیامبر مهربانی در این کانون اشاره کرد و افزود: آیین با شکوه جشن و سرور به همین مناسبت در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرستان خفر برگزار می شود.

 

 وی بیان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سلطانی امام جماعت مسجد و با مدحیه سرایی و مولودی خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت انجام می شود.

 

فاخری با اشاره به اینکه مراسم جشن میلاد پیامبر خوبی ها و امام صادق (ع) در این کانون فرهنگی و هنری روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار می شود، بیان کرد: این آیین همراه با نماز مغرب و عشا و با حضور پرشور مردم مومن و خداجو خفر انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرستان خفر با تاکید بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری این آیین جشن و سرور، خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی در این آیین به اجرا در می آید.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 989220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha