تهیه ۴ جهیزیه  برای نوعروسان نیازمند ملایری  در هفته وحدت

کرمی مقدم گفت: به مناسبت نهم ربیع الاول و همزمان با هفته وحدت ۴ سری جهیزیه به ۴ نوعروس نیازمند از سوی مرکز نیکوکاری مهر مهدوی اهدا شد.

«تیمور کرمی مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در حال حاضر بیش از 21 هزار نفر در قالب بیش از 7 هزار خانوار از خدمات مختلف کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند.

مدیر کمیته امداد  امام خمینی(ره)ملایر با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در حوزه‌های مختلف به مددجویان ارائه می‌شود افزود: هدف واولویت ما توانمند سازی خانواده های زیر پوشش به ویژه در حوزه اشتغال است.

وی با بیان اینکه در راستای خدمات دهی به مددجویان زیر پوشش علاوه بر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری زیر نظر این نهاد نیز همکاری لازم را برای کمک به نیازمندان و افزاد زیر پوشش دارند گفت: در حال حاضر 11 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان ملایر فعال هستند.

 کرمی مقدم گفت: از این تعداد 8 مرکز در سطح شهر ملایر، یک مرکز در روستای کسب بخش جوکار، یک مرکز در روستای علی آباد دمق بخش جوکار و یک مرکز نیز در شهر ازندریان است.

وی گفت:ایجاد دو مرکز نیکوکاری  دیگر نیز در شهر ملایر در دستور کار قرار دارد که اقدامات قانونی برای کسب مجوز این دو مرکز در حال انجام است و به زودی این مراکز نیز به مراکز نیکوکاری شهرستان افزوده خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده این مراکز در راستای کمک به نیازمندان و افراد زیر پوشش اقدامات این مراکز را قابل تقدیر دانستت و تصریح کرد: به مناسبت نهم ربیع الاول و همزمان با هفته وحدت 4 سری جهیزیه به  4 نوعروس نیازمند از سوی مرکز نیکوکاری مهر مهدوی اهدا شد.

وی مبلغ این جهیزیه‌ها را 80 میلیون تومان برای هر جهیزیه 20 میلیون تومان دانست و گفت: این مبلغ با کمک خیران و نیکوکاران جمع آوری و برای خرید جهیزیه این نوعروسان نیازمند هزینه شد.

وی در ادامه با بیان اینکه همزمان با هفته وحدت نیز در جهت دستگیری از خانواده های زیر پوشش کمیته امداد توزیع سیب زمینی در بین خانواده ای نیازمند در حال انجام است گفت: بیش از 7 تن سیب زمینی از محل جمع آوری زکات در بسته های 10  تا 12 کیلویی بین خانوادهای زیر پوشش کمیته امداد ملایر در حال توزیع است

وی با بیان  طی چند ماه گذشته بیش از 20 تن سیب زمینی بین خانوادهای زیر پوشش توزیع شده است گفت: همچنین از مبالغ جمع آوری شده  زکات در حوزه های درمان، معیشت و.. نیز به حساب خانواده های نیازمند واریز می‌شود.

 وی در ادامه از کمک 147 میلیون تومانی یکی از خیران ملایر طی روزهای گذشته به کمیته امداد ملایر خبر داد و گفت: مبلغ هزینه شده با نیت کمک به حوزه درمان، مسکن و سوء تغذیه کودکان به کمیته امداد برای کمک به افراد زیر پوشش اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر همچنین به توزیع 12 قواره چادر مشکی بین بانوان  زیر پوشش این نهاد در هفته وحدت اشاره کرد و گفت: این تعداد چادر مشکی نیز از سوی حوزه علمیه خواهران ملایر اهدا شده است

کد خبر 989227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha