هفته وحدت فرصت تجلی اخلاق محمدی و ایجاد همدلی در جامعه است

کریمپور با بیان اینکه پیروی از سیره بزرگان دین درمانگر بسیاری از دردها و مشکلات زندگی است، گفت: هفته وحدت با عنوان تجلی اخلاق محمدی فرصت مناسبی برای ترویج اخلاق نیکو و ایجاد همدلی بین مسلمین است.

«علی اکبر کریمپور » با اشاره به ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: پیروی از سیره بزرگان دین درمانگر بسیاری از دردها و مشکلات زندگی است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان افزود: با توجه به جشن های میلاد حضرت محمد(ص) در سراسر کشور و دیگر کشورهای مسلمان به نظر می رسد که فعالیت هایی برای ترویج سیره و سبک زندگی نبوی بین افراد خانواده به ویژه فرزندان است.

 

وی ادامه داد: پایه‌های مهم جذب مردم در مسائل و موارد مختلف، اخلاق نیکو است؛ همان طور که اگر پیامبر(ص) فردی مهربان و خوش خلق نبود، نمی‌توانست اتحاد را بین اقشار مردم، ایجاد و وحدت را آغاز کند.

 

کریمپور در ادامه گفت: مقام معظم رهبری نیز در مورد هفته وحدت  فرمودند: «امروز روز اتحاد دنیای اسلام است، وجود مقدس نبی مکرم و رسول اعظم اسلام(ص) مهم‌ترین نقطه ایجاد وحدت است... . دنیای اسلامی می‌تواند در این نقطه‌ به هـم پیـوند بخورد؛ ایـن‌جا، جایی است که عواطف همه مسلمان‌ها در آن‌جا متمرکز می‌شود؛ این، کانون عشق و محبت و دنیای اسلام است.

 

وی اظهار داشت: وحدت امت اسلامی از اصول و ارزش های مورد تاکید پیامبر خدا(ص) بوده است، از دیدگاه آن حضرت(ص) عزت و اقتدار همه جانبه مسلمانان در پرتو وحدت و همبستگی در برابر دشمنان مشترک است. 

کد خبر 989239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha