۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است

رحیمی روز ۱۳ آبان را نماد«بصیرت و رشادت جوانان ایران» دانست و گفت: ۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان است.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان اظهارکرد: این روز یادآور رشادت‌های جوانان انقلابی است که توانستند در ۱۳ آبان سال ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کنند.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت با اشاره به اینکه اکنون وظیفه ملت ایران است که این فرهنگ عاشورایی را زنده نگه داشته و اجازه ندهند این کار بزرگ و تاریخی کمرنگ شود افزود: ۱۳ آبان باید محور اندیشه استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکا باشد.

 

وی روز ۱۳ آبان را نماد «بصیرت و رشادت جوانان ایران» دانست و گفت: جوانان آن زمان بصیرت داشته و با دید عمیق به استکبار آمریکا پی برده و تصمیم به تسخیر لانه جاسوسی گرفتند که توام شدن بصیرت با رشادت، منجر به وقوع یک واقعه تاریخی شد.

 

رحیمی با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان از اهمیت ویژه‌ای در نظام اسلامی ما برخوردار است تصریح کرد: ۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان است، در این روز تقابل حق و باطل وجود دارد و با مرور تاریخ، اهمیت این روز بزرگ برای ما بیشتر نمایان می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت بیان کرد: در این روز مهم و تاریخی ریشه استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیده شد و بسیاری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز شکل گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: نسل آینده‌ساز کشور باید با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت و مطالعه در زمینه رشادت و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران راه سعادت را در جهت اعتلای کشور عزیزمان در پیش گیرند.

کد خبر 989258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha