فعالیت پایگاه اهدای خون جهرم در روز میلاد پیامبر اعظم (ص)

رضاییان با اشاره به فعالیت پایگاه اهدای خون جهرم در روز میلاد پیامبر اعظم (ص)، گفت: شهروندان جهرمی با مراجعه به مراکز اهدای خون به حفظ ذخایر خونی کمک کنند.

«یعقوب رضاییان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت مرکز انتقال خون جهرم در روز ولادت حضرت رسول (ص)، گفت: این مرکز فردا سه شنبه ۱۲ آبان ماه همزمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) آماده خون گیری از شهروندان نیک جوی جهرمی است.

 

رئیس انتقال خون جهرم افزود: بدین منظور پایگاه مرکزی انتقال خون جهرم واقع در خیابان استاد مطهری رو به روی بیمارستان مطهری از ساعت 8 تا 13 آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

 

وی با اشاره به نیاز بیماران مختلف به خون و فرآورده های خونی، عنوان کرد: بیشترین مصرف خون مربوط بیماران خاص و بیماران سخت درمان، عمل‌ های جراحی و مصدومان تصادف‌ های جاده ای است.

 

رضاییان با اشاره به اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های آن همیشگی است، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان جهرم نباید به خاطر فضای روانی که در اثر ورود کرونا به کشور ایجاد شده، اهدای خون را که تنها درمان بیماران نیازمند به خون است فراموش کنند.

 

 رئیس انتقال خون جهرم در پایان گفت: از تمام شهروندان نیکوکار دعوت می شود تا با در دست‌ داشتن کارت ملی به مرکز انتقال خون جهرم مراجعه کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

کد خبر 989285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha