عامل شکست ناپذیری امت اسلامی همدلی و وحدت مسلمانان است

رنجبر، گفت: عامل شکست ناپذیری امت اسلامی همدلی و راه نجات مظلومان جهان در وحدت مسلمانان است.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه  با اشاره به تاثیرگذاری وحدت بین مسلمانان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در کرمانشاه گفت:  از ۱۲ ربیع الاول تا هفدهم بنام هفته وحدت نام گذاری شده، در ۱۲ ربیع الاول به روایت اهل سنت میلاد پر از نور و با سعادت پیامبر عظیم شأن اسلام است .

 

وی خاطر نشان کرد: به روایتی در میان اهل تشیع و ۱۷ ربیع الاول میلاد با سعادت ایشان و برای این که دشمنان سوء استفاده و تفرقه افکنی نکنند ، و بخاطر وحدت تشیع و تسنن که معقولانه هست، امام (ره) این هفته را به نام وحدت نامگذاری کردند تا خدشه‌ای میان وحدت اهل تسنن و اهل تشیع وارد نشود. درحقیقت دشمنان دین همواره تلاش کردند تا بین شیعه و سنی اختلاف افکنی کنند و از قبل این اختلافات به اهداف شوم خودشان برسند بر اساس آیه شریفه( واعتصموا بحبل الله و لا تفرقوا ) بحمدالله با درایت امام و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ،این هفته بنام هفته وحدت نام گذاری شد تا توطئه‌های دشمن خنثی شود و ملت اهل تشیع و اهل تسنن که هر دو جزء جامعه مسلمانان هستند به پیامبر و قرآن تمسک  بجویند ، و از اختلاف و تفرقه بپرهیزند .

 

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: هفته وحدت در تاریخ انقلاب اسلامی یک مناسبت سرنوشت ساز بسیار مهم و دشمن شکن هست. و باعث همدلی تفاهم و برادری یکرنگی و یکدلی بین مسلمانان می‌شود و موجب بیزاری از تفرقه و جدایی است.

 

رنجبر، تاکید کرد: اگر امت اسلام همه یکی و  ید واحده باشند استکبار جهانی هم شکست خواهد خورد صهیونیست ها عقب نشینی و مظلومین و مسلمانان مظلوم نجات پیدا خواهند کرد راه نجات مسلمانان به ویژه فلسطین و مظلومان جهان برادری و وحدت برادری و همدلی و تفاهم است به همین خاطر هفته وحدت باید گرامی داشته شود و بسیار بسیار مهم است.

 

وی در پایان گفت: در دوران بد اخلاقی ها و بد عهدی ها و دورانی که دین را تضعیف می کنند بهترین راهکار برای مقابله با توطئه بزرگ دشمن تاسی جستن به اخلاق ناب محمدی است و اگر این امر مهم تحقق یابد قطعاً دشمن هیچ غلطی نمی تواند کند مسلمانان می توانند به عنوان یک ید واحده، پیروز میدان این نبرد سهمگین باشند .

کد خبر 989298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha