مراسم نمادین ۱۳ آبان با تجمع محدود در مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم نمادین ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور و با تجمع محدود در بجنورد خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، طبق شیوه نامه های بهداشتی هرگونه تجمع و راهپیمایی که باعث شیوع این بیماری شود، لغو شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اظهار این مطلب که البته محکومیت استکبار و مبارزه با جریان های استکباری تعطیل ناپذیر است، بیان کرد: بر اساس اعلام شورای مرکزی، در روز 13 آبان مراسم این روز در مراکز استان ها با تجمع محدود و با حضور نمایندگان قشرهای مختلف و به صورت نمادین و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

 

وی در خصوص جزئیات مراسم 13 آبان در مرکز خراسان شمالی اظهارکرد: مراسم نمادین یوم الله ۱۳ آبان فردا سه شنبه ساعت 15 همزمان با سراسر کشور و با جمعیت محدود در میدان شهید بهشتی بجنورد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سالاری، سخنران این مراسم که قرار است نهایتا یک ساعت به طول انجامد را حجت الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی معرفی کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: در این مراسم ضمن محکومیت جنایت های آمریکا و اسرائیل و توهین های استکبار جهانی به بهانه آزادی بیان، اتحاد و وحدت امت اسلامی اعلام می شود.

 

وی در خصوص مراسم نمادین یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ها هم گفت: به همه شهرستان ها اعلام شده که می توانند به صورت محدود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبازره با کرونا این مراسم را برگزار کنند که تا کنون شهرستان های شیروان، آشخانه و راز و جرگلان اعلام آمادگی کرده اند.

 

کد خبر 989301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha